Spazzolare i capelli prima di piglià una doccia rende più faciule da lavà.Aduprà apettinecum'è un aiutu è pigliate u vostru tempu, partendu da a cuda di i capelli di u cane, pettinendu i nodi di i capelli è poi pettinendu e radiche !I nodi duri ponu esse dolorosi è u vostru cane pò ricusà di lascialli spazzola in u futuru.
Risciacquate lentamente per permette à u cane di abituà à u lavamentu.
S'ellu hè a prima volta per u cane per piglià un bagnu in casa, hè cunsigliatu d'utilizà un bacinu è riempie cù un pocu d'acqua, quasi à a cintura di u cane, per chì u cane ùn hà micca a paura di stà. lu.Allora aduprate una tazza d'acqua, sguassate lentamente l'acqua è lasciate chì u cane per u so corpu, per ch'ellu si pò abituà pianu pianu.
Quandu lavate u cane cù l'acqua, a pressione di l'acqua di a bocca ùn deve esse troppu alta.Allora cuminciate cù e zampe, travaglià u vostru modu finu à u corpu, è dopu à a testa.Hè devi esse nutatu chì a testa hè lavata troppu dura, è hè faciule d'acquistà l'acqua.Pudete copre l'ochji di u cane cù e vostre mani, o rinfriscà cù una tazza d'acqua per evità d'irrità l'ochji di u cane cù l'acqua.
Dà à u vostru cane un shampoo rub-in.Stu passu pudemu andà salvaticu.Se vulete fà a spuma di gel di doccia più veloce, pudete cumprà un paru di guanti di spugna ordinariu, e bolle sò assai veloci.
Dopu à strofinare, sciacquate cum'è in u passu precedente.Quandu sguassate, fate più attente à a parte di l'armi di u cane, chì hè faciule d'esse uncleaned.
Asciugà u vostru cane cù una spugna grande.Assorbe a maiò parte di l'acqua, chì ponu riduce u tempu di siccà, dopu à tuttu, certi cani ùn piace micca veramente asciucà i so capelli.
Assicuratevi di asciucà i capelli di u vostru cane.Assicuratevi di seccu, altrimente hè faciule d'avè malati di a pelle quandu hè umitu.Duvete cumprà unasciugacapellichì hà l'annullamentu di u rumore è l'effetti di riscaldamentu, è ponu aghjustà a velocità di u ventu.Accuminciate à soffià da i pedi di u spinu prima, lasciate chì s'abitua lentamente, è incuraghjenu constantemente è bribe cù snacks in u mezu.Dopu chì l'umore di u cane hè stallatu, pudete sbattà ufficialmente l'acqua, partendu da u spinu, sopra l'acqua à longu u capeddu à a terra, sopra i glutei per un pezzu di tempu, è, infine, sopra u capu.Pudete riduce a forza di u ventu, soffia lentamente da u pettu è u collu à a testa, è ùn puntate micca l'outlet di l'aria direttamente à l'ochji è l'arechje di u cane durante u restu, altrimenti resisterà assai ferocemente.Quandu si tratta di u stessu tempu, pudete accende u ventu à u massimu, è sbulicà rapidamente uni pochi volte per asciucà a testa.
Tempu di Postu: Dec-13-2022