1111

News

Dispenser d'acqua intelligente per animali domestici?5 indicatori duru per insignà à sceglie!

A quantità di acqua potabile per l'animali hè diventata un prublema sempre più impurtante per i funzionari di l'excrementi di pala.In particulare, l'animali di l'animali chì ùn piacenu micca l'acqua potabile spessu soffrenu di rina, u sistema urinariu è altre malatie perchè beie menu acqua è anu un metabolismu poviru.L'acqua mobile pò aumentà l'interessu di l'animali in l'acqua potabile, per quessa, hè più appruvatu di sceglie un dispenser d'acqua intelligente per animali domestici.
In fronte à una larga varietà di fontane di beie in u mercatu, avete ancu difficultà di scelta?In fatti, a selezzione di dispenser acqua per animali domestici, sti indicatori duru ùn ponu esse menu!
Metudu di selezzione di dispenser d'acqua intelligente per animali domestici:
1. Size di capacità
Parechji ufficiali di l'excrement shooveling partenu per un bellu pezzu è ùn ponu micca rinfriscà l'acqua potable per l'animali in u tempu, per quessa, anu bisognu di un dispenser d'acqua di grande capacità, chì pò basamente risponde à i bisogni d'acqua di l'animali per parechji ghjorni.
2. Qualità di a pompa d'acqua
A vita di serviziu di u dispenser d'acqua hè determinata da a qualità di a pompa d'acqua.Per quessa, quandu selezziunate a pompa d'acqua, duvemu selezziunà a pompa d'acqua d'alta pressione, chì hà una bona prestazione di aspirazione è un altu rendiment d'acqua.Hè più convenientu per l'animali per ottene l'acqua.
3. Facilità di disassemblamentu
I distributori d'acqua per animali anu da esse puliti regularmente.S'ellu ci sò troppu parte è anguli mortu, hè assai prublemu di pulizziari.Dunque, u disassemblamentu faciule è a pulizia sò l'articuli bonus per a scelta di dispenser d'acqua.

4.Garanzia di sicurità

Se l'ufficiale di eliminazione di l'excrementi ùn pò micca verificà regularmente se u nivellu di l'acqua hè troppu bassu, a funzione anti brucia secca deve esse presa in contu.In casu di carenza d'acqua, u putere sarà tagliatu automaticamente per riduce u potenziale periculu di sicurezza.

5. Effettu di filtrazione
A qualità di l'acqua potabile per animali hè assai impurtante.L'impurità è l'odore peculiar in l'acqua ponu riduce a vuluntà di l'animali di beie l'acqua.Sceglite un dispenser d'acqua cù funzioni di filtrazione multiple, chì ponu filtrà in modu efficace i residui è i capelli, purificà a qualità di l'acqua, è aiuta l'animali à beie l'acqua sana.
6. Livellu di rumore
U dispenser d'acqua hè sempre in cundizione di travagliu, è u sonu di a pompa d'acqua è u flussu di l'acqua deve esse cunsideratu.Se u rumore hè troppu forte, affettarà u restu in casa, per quessa, hè megliu di sceglie u stilu silenziu.

Visitawww.petnessgo.comper sapè più dettagli.

 

800主图2


Tempu di Post: 30-May-2022