1111

News

Ciò chì i principianti anu bisognu di preparà per crià un gattu
Amici chì anu da crià un gattu simpaticu, fate attenzione.Sapete ciò chì i misgi principianti anu da preparà?Cunniscitemu.
Ciò chì un principiante hà bisognu di preparà per crià un gattu

ciotola di gattu
Assicuratevi di cumprà un fattu di vetru o ceramica, chì hè faciule da pulisce è ùn farà micca u ghjattu neru.Preparate una ciotola per l'alimentazione di gatti, duie o trè ciotole d'acqua in diversi lochi (è cambiate l'acqua spessu), è una ciotola di snack.
A tazza deve esse fissata.Per esempiu, a tazza di granu cuntene solu granu, a tazza di l'acqua cuntene solu l'acqua, è a tazza di snack cuntene solu snacks.Ùn pigliate micca a tazza di l'alimentu per i snacks, pigliate a tazza di l'acqua per l'acqua è cusì.
Cum'è a forma di a tazza.
Ciò chì i principianti anu bisognu di preparà per crià un gattu
Chì sò i principianti bisognu di preparà per crià un gattu?(a foto hè da a reta di foto)

双碗
Alimentazione di gatti
Hè ricumandemu di cumprà l'alimentu di gattu chì u vostru gattino manghja in a casa di u gattu.Un saccu pò esse manghjatu per dui o trè mesi (in quantu à u cunsumu di l'alimentariu di i gattini chì manghjanu occasionalmente carne).Duranti stu periodu, fate i vostri travaglii per vede s'ellu vulete cambià l'alimentu di u gattu.
Ghjochi
Scratch board, cat Teaser stick, penna laser è palla sò cunsigliati.
I più ghjucabili sò i più simplici.Una bola pò ghjucà per più di deci minuti da sè stessu.Sapete quandu a prova!

4
prubiotici
Quandu un gattino ghjunghje à a so nova casa, avarà una reazione di stress.Puderà avè un taburete morbidu cuntinuu, l'intestione solta, u sangue, etc., ùn cumprà micca a medicina cunsigliata da a tenda di animali.Preparate i probiotici di u gattu in anticipu.S'ellu ùn li piace micca di beie in acqua, manghjarà in carne, cibo di gattu è latte di pecura in polvere.Dopu à manghjà, deve osservà u so muvimentu di l'intestione.Ùn alimentate micca ogni ghjornu senza osservazione.Manghjendu troppu hè faciule da stitichezza
Repellente d'insetti
U ghjattu serà capaci di caccià l'insetti dopu à 12 simane.Ch'ella sia cacciata o micca, ci vole ancu caccià l'insetti !
Tagliaunghie
Tagliaunghie + lima per unghie.L'unghie di u ghjattu crescenu assai prestu.Verificateli spessu!Ùn aspittà micca ch'ella ti graffia, graffia u to divano è a to porta

06
Salviette umide
I gattini correnu sempre cù una cacca di gattu... Ùn sottovalutate micca u gustu di una cacca di gattu cusì !Basta chì i vostri genitori / cumpagni di stanza vi rimproveranu!Ùn pò micca laccallu pulitu, è po si mette nantu à u to lettu è strofina nantu à u pianu... Felicitazioni, avete da fà torna l'igiene sta sera !
I salvietti umidi seranu a cosa più diligente per voi per rinfurzà in questa tappa.Ùn ci hè bisognu di cumprà tovaglioli umidi speciali per l'animali.Solu salviette umide per u zitellu.Cumprate a quantità più grande è guarda più!

Utilizazione: sguassate i glutei, l'ochji, u nasu è e zampe di gattu (s'ellu hè bruttu).

U sopra hè u sparte di cuntenutu di "ciò chì deve esse preparatu per un novu per crià un gattu".Spergu chì vi aiuterà.

Visitawww.petnessgo.comper sapè più dettagli.


Tempu di posta: 02-02-2022