1111

News

Raising a Bichon Frise hè una cosa assai interessante.Pò purtà assai gioia à a nostra vita, ma Bichon Frise hà un periodu menstruali cum'è l'omu, cusì cumu si deve esse cura di u Bichon Frise quandu hè in u so periodu menstruali?Pudemu amparà inseme.

▶ Quandu hè u periodu menstruali di u Bichon Frise?

U primu periodu menstruali di un Bichon Frise hè à 8-11 mesi.Un Bichon Frise hè cunsideratu un adultu quandu hè un annu.Dopu à l'adultu, vene una volta ogni sei mesi, circa duie o trè volte à l'annu.U Bichon Frise hà un periodu menstruali più longu.Durà circa un mese à tempu.
Bichon Frise pò avè assai emozioni anormali durante u periodu menstruali.I prupietarii di l'animali anu da aiutà u Bichon Frise à piglià cura di l'igiene è u cunfortu emutivu, per evità di disturbà i vicini quandu u Bichon Frise faci rumore è abbaia.

▶ Cumu sapè u periodu menstruali di Bichon Frise

Duranti u periodu menstruali di Bichon Frise, i so parti privati ​​​​secreterà un liquidu rossu in i primi 20 ghjorni, a quantità ùn hè micca assai, di solitu in gocce, è u liquidu marrone chjaru serà secretatu in i prossimi 10 ghjorni.

▶ Cumu piglià cura di un Bichon Frise in u so periodu menstruali
1. A cura hè cum'è un bichon frise
① Duranti u periodu menstruali, u bichon frise liccarà e secrezioni da e parti private per ellu stessu, cusì i pruprietarii di l'animali anu da piglià cura di elli, perchè a saliva di u bichon frise cuntene battìri.Sè u pruprietariu di l 'animali ùn piglià bè cura di lu, lassari Licking like this per un longu tempu pò facirmenti causari parti privatu di u cane à esse nfittati.
② U "periodu fisiulogicu" di u Bichon Frise hè ancu chjamatu "periodu di l'estru".Per quessa, durante u periodu fisiulogicu di u Bichon Frise, u pruprietariu di l'animali hà da pruvà à evità di lascià esce è evitendu di avvicinà altri cani di u sessu oppostu.

2. Fate un bonu travagliu di pulisce u Bichon Frise
Quandu u bichon frise hè in u so periodu menstruali, i patroni di l'animali anu da fà un bonu travagliu di sanità è di pulizia per questu.Ùn hè micca necessariu di bagnà ogni ghjornu, ma deve esse puliti in u locu ogni ghjornu.Hè necessariu di pulizziari è pulizziari i parti privati ​​di u bichon frise cù un tela di cuttuni, pulita Dopu a pulizia, asciugà i capelli, è poi mette nantu à i pantaloni fisiologichi speciali per l'animali nantu à u bichon frise.I pantaloni fisiologichi deve esse cambiatu prima o dopu per evità l'infezzione di l'organi riproduttivi.

3. Pigliate misure calde per Bichon Frise
Duranti u periodu menstruali, a temperatura di u corpu di u Bichon Frise scenderà, è ancu a resistenza.À questu tempu, i pruprietarii di l'animali anu da esse attenti à mantene u calore per u Bichon Frise:
① Aghjunghjite più coperte in u canile per impediscenu di piglià u friddu mentre dorme
② Ùn pudete micca bagnallu spessu.Sè avete a lavà, duvete asciucà i capelli immediatamente dopu à lavà.
③ Inoltre, ùn stà micca in un locu umitu o friddu per un bellu pezzu.

4. Supplement a funzione fisica di u Bichon Frise
Duranti u periodu menstruali, u bichon frise serà più debule, perde l'appetite, è a so immunità ancu diminuite, è e so funzioni fisiche ùn puderanu micca mantene.Per quessa, i pruprietarii di animali ponu preparà un pocu di latte di capra in polvere per u bichon frise.
5. Chì u Bichon Frise hà una nutrizione equilibrata
Cum'è l'omu, Bichon Frise ùn hà micca appetite per via di a fatigue durante u periodu menstruali.Per quessa, durante u periodu menstruali, u pruprietariu di l'animali ùn deve micca solu aumentà l'appetite di u Bichon Frise, ma ancu bisognu di ottene una nutrizione equilibrata, per quessa hè assai impurtante di sceglie l'alimentu per i cani.di.

微信截图_20221219172729

Conclusioni: Bichon Frise hà un periodu fisiulogicu, chì altru ùn capisce micca?

 


Tempu di Postu: Dec-19-2022