1111

News

Comu tutti sapemu, a qualità di l'acqua potabile hè strettamente ligata à a salute di u nostru corpu, è questu hè ancu applicà à l'animali chì campanu cun noi.È per via di a so natura, l'animali di l'animali sò più prubabile di causà prublemi di salute quandu beie l'acqua.Per esempiu, i misgi sò facilmente attratti da e cose dinamiche, è sò più disposti à beie l'acqua fluente.Puderanu spessu ignurà a tazza d'acqua preparata apposta è beie l'acqua di faucet o l'acqua di toilette.Sò propensi à e petre à longu andà.

Questu hè solu una fine.U prublema più grande per l'"ufficiale di pala di cacca" hè chì ancu l'acqua pura pulita o l'acqua minerale ponu facilmente riproduce i battìri s'ellu hè lasciatu fermu per un bellu pezzu, è hè dannusu per l'animali per beie.

Per prutege a salute di l'animali, per fà a vita più faciule è più armoniosa, PetnessGo hà sviluppatu alcuni dispenser d'acqua per animali.

Prestate attenzione à a salute di l'acqua potabile per animali domestici-1
Prestate attenzione à a salute di l'acqua potabile per animali domestici-2

U dispenser d'acqua automaticu di PetnessGo per animali domestici adopta un disignu di vortice d'acqua autònumu.Per una banda, l'acqua in u dispenser pò circulà continuamente è attrae i misgi è altri animali da beie attivamente.Per d 'altra banda, u pruduttu pò aduprà u flussu di l'acqua di filatura per lavà a rivista flottante in l'elementu di filtru.L'elementu di filtru triplu pò assorbe efficacemente è bluccà impurità in l'acqua, ammorbidisce a qualità di l'acqua, è prevene i petri di l'animali.

PetnessGo Pet Drinking Fountain hà a funzione di sterilizazione UV è purificazione d'acqua.Evite a diarrea di l'animali di l'animali è i feci molli causati da prublemi di qualità di l'acqua da a fonte.

Dopu tuttu, stu pruduttu hè pensatu per esse energizatu è acqua potabile, è a guaranzia di sicurità ùn pò esse ignorata.U dispenser automaticu d'acqua di PetnessGo per animali domestici hè statu certificatu da una urganizazione internaziunale di teste autoritaria.Ùn assicura micca solu chì ùn ci hè micca perdite quandu l'acqua hè alimentata, ma ancu taglia automaticamente u putere quandu a macchina hè corta d'acqua per impedisce a brucia secca.

Prestate attenzione à a salute di l'acqua potabile per animali domestici-3

Comparatu cù altri prudutti cù funzioni simili nantu à u mercatu, u dispenser automaticu d'acqua di PetnessGo per animali domestici hè ovviamente più attentu in u disignu è più cumpletu in funzione.


Tempu di post: 21-ghjugnu-2021