1111

News

Cù u sviluppu di l'ecunumia è a migliione di i normi di vita suciali, in più di attentu à a nostra propria alimentazione è a vita, avemu ancu cunsiderà l'animali cum'è una famiglia.Puderemu ancu attente à e so cundizioni di vita è u cunfortu di a so vita.

Ma quandu simu occupati à u travagliu, pudemu trascuratà a vita di l'animali di l'animali è ùn avè micca tempu per piglià a cura di i so manciari è l'accumpagna.

Allora usemu a tecnulugia WiFi attuale, cumminata cù u cuncettu di l'alimentazione di l'animali, per ottene u cuntrollu remoto di l'alimentazione, u monitoraghju in tempu reale di e cundizioni di manghjà è di beie di l'animali.Pudete ancu registrà a voce, chjamà l'animali per manghjà è interagisce cù l'animali.Pudete ancu stabilisce u tempu di alimentazione, è distribuisce l'alimentu à l'animali in u tempu è in quantità ogni ghjornu.

Perchè avemu bisognu di fà prudutti intelligenti per l'alimentazione di l'animali

Se viaghjà per uni pochi di ghjorni in ocasioni, basta à preparà abbastanza cibo è acqua per l'animali.Lasciate u restu à l'alimentatore intelligente per animali!

In più di u prublema di l'alimentazione di l'animali, avemu ancu bisognu di accumpagnà l'animali.I prudutti intelligenti per l'alimentazione di animali piglianu questu in cunsiderà.Pudemu vede i nostri animali cù i telefoni cellulari, piglià ritratti di elli, chjamanu i so nomi, interagisce cun elli, è vede u so statutu in tempu reale.Chì l'animali senti chì site sempre cun elli.

A vita d'oghje hè inseparabile da l'applicazione di a tecnulugia intelligente.Avemu bisognu di fà un megliu usu di a tecnulugia wifi muderna per ottene una vita intelligente.Avà, PetnessGo anu sviluppatu dispenser di alimenti intelligenti per animali domestici, fontane per bere per animali domestici è robot di ghjoculi interattivi per animali domestici, ecc. Cridemu chì cù u sviluppu di a tecnulugia, avemu da sviluppà più è più prudutti intelligenti per piglià cura di a nostra vita di l'animali.In particulare i misgi è i cani, ancu i cunigli, l'acelli, etc.


Tempu di post: 21-ghjugnu-2021